Onze meest gestelde vragen
Welkom op onze FAQ-pagina. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen om jouw ervaring te verbeteren. FAQ staat voor Frequently Asked Questions – een handige plek waar we essentiële informatie delen. Of je nu nieuw bent of een trouwe klant, transparantie staat bij ons voorop. We willen je snel en efficiënt voorzien van de benodigde informatie, zodat je weloverwogen beslissingen kunt nemen. Indien er specifieke vragen zijn, aarzel dan niet om één van onze experts te contacteren.
Panzi-Pet: Somethin’ good for every pet
Vragen omtrent bestellen
Hoe bestel ik bij jullie?
Is er een minimum bestelbedrag?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Je neemt best contact op via telefoon (0032478457453), mail (fitactive@panzipetbenelux.be ) of onze social mediakanalen.
Hoe kan ik technische problemen met de website melden?
Alvast bedankt voor het melden!
Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?
Uiteraard! Gelieve dit in de opmerking te vermelden bij het afronden van uw bestelling.
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik een kortingscode toepassen?
Zodra er een geldige code wordt ingevoerd wordt de korting automatisch berekend.
Hoe kan ik betalen?
Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?
Vragen omtrent levering
Aan welke landen leveren jullie?
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Wat is de levertermijn?
Bestellingen voor België en Nederland worden doorgaans de volgende werkdag geleverd indien besteld voor 16u. Uitzonderlijk is dit een extra dag wanneer Post NL het bijzonder druk heeft zoals bij de feestdagen of black Friday.
Voor Luxemburg en Frankrijk geld een levertermijn van 2 tot 7 werkdagen afhankelijk van de provincie.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?
Vragen omtrent retourneren
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra wij jouw retourpakket hebben ontvangen wordt het onmiddellijk gecontroleerd en eventueel terugbetaald. Doorgaans ontvangen wij de pakketten binnen de 2 werkdagen.
Hoe kan ik een retourlabel aanvragen?
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Dit is uiteraard niet de bedoeling! Neem aub even contact met ons op via mail of social media en voeg een aantal foto’s en het bestelnummer toe. Zo kunnen wij jou onmiddellijk helpen en een onderzoek starten bij Post NL.
Vragen in verband met jouw account
Waar kan ik al mijn orders inzien?
Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
Hoe maak ik een account aan?
Dit kan bij het afronden van jouw bestelling of door rechtsboven op het icoontje te klikken. Je krijgt de vraag om in te loggen of te registreren, kies voor registreren.
Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief?
Vragen over ons assortiment
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product controleren?
Dit kan door het product in de webshop toe te voegen aan jouw winkelmandje.
Duurzaamheid
Wat doen jullie om duurzaamheid te bevorderen?
Ook wij dragen ons steentje bij voor het klimaat! Zo is ons magazijn gebouwd in 2020 voorzien van zeer energiezuinige materialen, we gebruiken geen fossiele brandstoffen meer voor verwarming en onze vloot voertuigen voldoen aan de euro 6d norm.
Zijn jullie producten ethisch verantwoord geproduceerd?
Zijn jullie producten milieuvriendelijk of gemaakt van duurzame materialen?
Zijn jullie producten milieuvriendelijk verpakt?
We proberen onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Zo reduceren we bijvoorbeeld het aluminium gebruik in onze verpakkingen en doen we momenteel testen met volledig papieren zakken. De dozen waarmee jouw bestelling wordt verstuurd zijn gemaakt van 100% gerecycleerd materiaal.
Contact
Toch nog vragen? Of heeft u een suggestie voor op onze ‘FAQ’ pagina? Geen enkel probleem! Bij Panzi-Pet staan we altijd klaar om jouw zo goed mogelijk verder te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand formulier, stel gerust uw vragen via onze sociale media kanalen, of kom gerust langst om jouw vragen te bespreken?