FAQ

Onze meest gestelde vragen

Welkom op onze FAQ-pagina. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen om jouw ervaring te verbeteren. FAQ staat voor Frequently Asked Questions – een handige plek waar we essentiële informatie delen. Of je nu nieuw bent of een trouwe klant, transparantie staat bij ons voorop. We willen je snel en efficiënt voorzien van de benodigde informatie, zodat je weloverwogen beslissingen kunt nemen. Indien er specifieke vragen zijn, aarzel dan niet om één van onze experts te contacteren.

Panzi-Pet: Somethin’ good for every pet
Decoratief, vragen

Vragen omtrent bestellen

Hoe bestel ik bij jullie?

Dit kan heel eenvoudig via onze webshop of afhalen bij ons in de winkel. 

 

 

Is er een minimum bestelbedrag?

Neen er is geen minimum bestelbedrag. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Jazeker! Gelieve ons een mailtje te sturen met de aanpassing. Indien jouw pakket nog niet verwerkt/verstuurd is kunnen we dit kosteloos aanpassen.

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Bij problemen helpt ons team jou graag verder!
Je neemt best contact op via telefoon (0032478457453), mail (
fitactive@panzipetbenelux.be ) of onze social mediakanalen.

Hoe kan ik technische problemen met de website melden?

Dit mag telefonisch, per mail of onze social mediakanalen.
Alvast bedankt voor het melden!

Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?

Uiteraard! Gelieve dit in de opmerking te vermelden bij het afronden van uw bestelling.

 

Hoe kan ik betalen?

Hoe kan ik een kortingscode toepassen?

Bij het afrekenen van jouw bestelling krijg je bovenaan de vraag: “Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen”
Zodra er een geldige code wordt ingevoerd wordt de korting automatisch berekend.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan met Ideal, Banccontact, Master/visa, Paypal, Payconiq of een directe overschrijving.

Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?

Zodra uw bevestiging bij ons is toegekomen ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Vragen omtrent levering

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk.

 

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Wat is de levertermijn?

Bestellingen voor België en Nederland worden doorgaans de volgende werkdag geleverd indien besteld voor 16u. Uitzonderlijk is dit een extra dag wanneer Post NL het bijzonder druk heeft zoals bij de feestdagen of black Friday.

Voor Luxemburg en Frankrijk geld een levertermijn van 2 tot 7 werkdagen afhankelijk van de provincie.

 

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Uiteraard! We verwelkomen u graag in onze winkel.

 

 

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?

Zolang jouw bestelling nog niet verstuurd is kan dit nog gewijzigd worden. Gelieve ons dit zo spoedig mogelijk door te geven. Dit kan telefonisch, per mail of via onze social mediakanalen.

 

 

Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Dat is vervelend! Ons team staat altijd standby om zulke situaties snel aan te pakken. Neem daarom gerust contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen starten bij Post NL.

 

 

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?

Ben je op het moment van levering niet thuis dan zal jouw pakket de dag erna in het dichtstbijzijnde Post NL punt geleverd worden. Je krijgt altijd een mailtje met daarin de locatie en openingsuren van het pakketpunt.

 

 

Vragen omtrent retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Indien de verpakking niet geopend en onbeschadigd is kan je dit pakket altijd terugsturen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je neemt best contact op via mail met daarin de bestelnummer en de reden van retour. Ons team bezorgt je een retourlabel om op het pakket te plakken. Je kan het pakket in elk Post NL pakket in de buurt binnenbrengen waarna het naar ons wordt teruggestuurd.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra wij jouw retourpakket hebben ontvangen wordt het onmiddellijk gecontroleerd en eventueel terugbetaald. Doorgaans ontvangen wij de pakketten binnen de 2 werkdagen.

 

 

Hoe kan ik een retourlabel aanvragen?

Dit doe je best per mail met vermelding van het bestelnummer en de reden waarom je het graag terugstuurt.

 

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Dit is uiteraard niet de bedoeling! Neem aub even contact met ons op via mail of social media en voeg een aantal foto’s en het bestelnummer toe. Zo kunnen wij jou onmiddellijk helpen en een onderzoek starten bij Post NL.

Vragen in verband met jouw account

Waar kan ik al mijn orders inzien?

Ga naar “Mijn account” => “Bestellingen”.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Ga naar “Mijn account” => “Accountgegevens” => “Wachtwoordwijziging”.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Klik op het icoontje rechtsboven en klik op “accountgegevens”.

Hoe maak ik een account aan?

Fijn dat je een account wilt aanmaken!
Dit kan bij het afronden van jouw bestelling of door rechtsboven op het icoontje te klikken. Je krijgt de vraag om in te loggen of te registreren, kies voor registreren.

Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief?

Dit kan best door onderaan de nieuwsbrief op “afmelden” te drukken.

Vragen over ons assortiment

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Wij proberen om altijd alle producten op voorraad te hebben. Mocht een product tijdelijk uitverkocht zijn wordt dit doorgaans binnen de 2-3 weken aangevuld.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker! Je kan kiezen voor welk bedrag je een cadeaubon wilt.

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

We heetten u en uw huisdier van harte welkom in onze showroom! Bekijk hier onze openingstijden en adres. 

Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product controleren?

Dit kan door het product in de webshop toe te voegen aan jouw winkelmandje.

Duurzaamheid

Wat doen jullie om duurzaamheid te bevorderen?

Ook wij dragen ons steentje bij voor het klimaat! Zo is ons magazijn gebouwd in 2020 voorzien van zeer energiezuinige materialen, we gebruiken geen fossiele brandstoffen meer voor verwarming en onze vloot voertuigen voldoen aan de euro 6d norm.

 

Zijn jullie producten ethisch verantwoord geproduceerd?

Al onze producten zijn ethisch geproduceerd en voldoen aan de iso-normen.

Zijn jullie producten milieuvriendelijk of gemaakt van duurzame materialen?

Als merk doen we ons uiterste best om onze producten zo milieuvriendelijk te produceren. Dit doen we door de productie in eigen fabriek te houden om zo te besparen op transport en uitstoot. Daarnaast werd de fabriek recent volledig vernieuwd en energiezuinig gemaakt en werd het dak voorzien van zonnepanelen.

Zijn jullie producten milieuvriendelijk verpakt?

We proberen onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Zo reduceren we bijvoorbeeld het aluminium gebruik in onze verpakkingen en doen we momenteel testen met volledig papieren zakken. De dozen waarmee jouw bestelling wordt verstuurd zijn gemaakt van 100% gerecycleerd materiaal.

 

Contact

Toch nog vragen? Of heeft u een suggestie voor op onze ‘FAQ’ pagina? Geen enkel probleem! Bij Panzi-Pet staan we altijd klaar om jouw zo goed mogelijk verder te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand formulier, stel gerust uw vragen via onze sociale media kanalen, of kom gerust langst om jouw vragen te bespreken?

Panzi-Pet: Somethin’ good for every pet

    Hoe heb je ons leren kennen? (Verplicht)

    ShowEvenementFokkerVrienden/familieFacebookInstagramAndere