Leveringsronde – Wat is het, en waarom vinden we het zo belangrijk.
Wat is het nu eigenlijk?
Wat tof dat je interesse hebt in onze ‘leveringsronde’! Maar wat bedoelen we hier nu eigenlijk mee?
In het kort: we brengen de voeding van jouw viervoeter, tot aan de deur. Echter is het veel meer als dat. Als bedrijf willen de afstand tussen jouw en ons team verkleinen. De leveringsronde is een unieke beleving die hierop inspeelt, maar ook de kans bied om iedere maand te bestellen als een soort abonnement.
Hoe gaat het te werk? Bij het afronden van jouw bestelling heb je ‘een levering mogelijkheid’. Hier zul je de optie hebben om onze leveringsronde aan te klikken. Na het verzamelen en het inplannen van alle bestellingen zullen onze experten jouw kant op rijden. Ze doen dit 1 keer per maand, meestal op de laatste zaterdag van de maand. Hierbij worden klanten vaak ook herinnerd aan hun ‘maandelijks bestelling’ en vormt het een soort abonnement. Eenmaal als de Panzi-Busjes zijn ingeladen en getankt komen onze experten naar je toe. Dit doen ze persoonlijk en dus niet via de post. Je bent dus zeker van je bestelling en je kan vragen stellen aan ons team.
Nog een voordeel: de leveringsronde is een gratis levering vanaf €50! Dit betekent dat we elke zak van 10 of 15kg al gratis aan huis bezorgen.
Traditionele post tegen over onze leveringsronde
Bij Panzi-Pet bieden we beide mogelijkheden aan. Bestellingen worden 6x per week opgehaald bij ons in het magazijn. Ondank dat ons personeel het altijd stevig en met nodige zorg inpakt, kunnen we dit niet garanderen voor de postservice. Bij onze leveringsronde is het verpakken zelfs niet nodig, onze experten vertrekken ’s morgens vanuit het magazijn rechtstreeks naar je deur. Dit vermijd de kans op beschadiging. Daarnaast kunnen we in tegenstelling tot de postservice exact zeggen wanneer jou bestelling geleverd wordt. Met een tijdspanne van 2u zijn onze chauffeurs altijd stipt op tijd. Zo hoef jij niet een hele dag thuis te blijven in afwachting van jouw bestelling! Ben je door omstandigheden toch niet thuis dan kan je gerust instructies achterlaten over waar we het pakket mogen neerleggen.
Onze leveringsronde staat in lijn met onze service
Doormiddel van onze leveringsronde zien we vaak viervoeters die net iets verder weg wonen. Het is dan ook super om te zien hoe ze het doen, hoe hun vacht eruit ziet en of er nog vragen zijn. Het is het persoonlijk contact en de opvolging die we willen bieden, maar door afstand onmogelijk lijkt. Het combineren van de bestellingen en het persoonlijk leveren biedt een unieke kans voor beide partijen.
Naast opvolging kunnen onze experten ook instaan voor advies en mogelijke tips. Deze babbel is natuurlijk veel persoonlijker 1 op 1 ls over de telefoon of chat.
Leveringsronde vanuit bedrijfsperspectief
Het is altijd leuk wanneer we ons personeel even de buiten lucht kunnen in sturen. Ze zijn dan ook meestal enthousiast om jullie huisdieren weer te kunnen begroeten. Omwille van de zekerheid en het bijdragen naar onze klanttevredenheid is het dan ook een must om deze service aan te bieden.
Hiernaast biedt het een mogelijkheid om mee te denken aan het milieu. Onze EURO-6 wagens rijden in een rechte lijn van klant naar klant en dit op één en dezelfde route. In vergelijking met de post, worden de bestellingen verspreid over de maand en worden routes aangemaakt op basis van tijd. Zoals eerder aangehaald, zijn de beschermde verpakkingen ook niet meer nodig en kunnen we zo ons steentje bijdragen.
Hoe bestel ik ?
Bestellen kan via eenvoudig via onze webshop. Maak een keuze in ons ruime assortiment en voeg deze producten toe aan jouw winkelmandje. Bij het afronden van de bestelling krijg je de vraag om een leveringsvoorkeur te kiezen:
- Verzending: €3,99
- Afhalen in ons magazijn
- Leveringsronde (../../..) – Gratis
Je selecteert hier de keuze keuze “Leveringsronde (../../..) – Gratis”. Nadat we jouw bestelling hebben ontvangen krijg je van ons een mailtje met de bevestiging. Op vrijdag namiddag voor de leveringsronde krijg je van ons een SMS met daarin het verwachte uur van levering. Mocht je op dat moment niet thuis zijn mag je ons enkele instructies doorgeven zodat we het pakket veilig kunnen achterlaten.
Heb je vragen over onze leveringsronde?
We staan je graag te woord via de standaard contactmethodes.
Graag tot snel!